MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk

  • masa pelepasan:2024-03-02 14:56:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:297
  • Penerangan pantas:

    Monywa,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Monyw

Kandungan artikel

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

MonywaBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun,MonywaParameter pengubah jenis kering scb11, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

PleikuKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Syarikat pengubah minyak terjun

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Betul sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;,MonywaBagaimana dengan meter pengubah kotak, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Jabatan produksiKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.


MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk



Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.

sistemKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Pembuat Transformer

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

MonywaDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks,MonywaSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

MonywaMaklumat produk lain
  • ManhattanJembatan naik bimbit hidraulikManfaat aplikasi gesper pemasangan

    ManhattanJembatan naik bimbit hidraulikManfaat aplikasi gesper pemasangan

  • ProvdivJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCiri industri

    ProvdivJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCiri industri

  • ProvdivPlatform penangkapan hidraulik traktifProsedur operasi

    ProvdivPlatform penangkapan hidraulik traktifProsedur operasi

  • ProvdivPemulihan semula bimbitBerkualiti tinggi dan harga rendah

    ProvdivPemulihan semula bimbitBerkualiti tinggi dan harga rendah

  • KarajPenghantaran kuasa automatik pengubah8 kategori biasa

    KarajPenghantaran kuasa automatik pengubah8 kategori biasa

  • HungaryPlatform angkat elektrik hidraulikPengurusan profesional

    HungaryPlatform angkat elektrik hidraulikPengurusan profesional

  • HungaryJembatan naik hidraulikSoalan apa yang perlu dirujuk

    HungaryJembatan naik hidraulikSoalan apa yang perlu dirujuk

  • San AntonioJembatan naik hidraulik tetapCiri produk dan kaedah penggunaan

    San AntonioJembatan naik hidraulik tetapCiri produk dan kaedah penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk memberi anda MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk oleh syarikat kami, perkhidmatan MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk. MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MonywaPengubah utama ladang anginPenyelesaian untuk masalah produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!